چاپ فرتاک، چاپخانه ای ارزان و حرفه ای

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

کاتالوگ‌ها معمولا برای معرفی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انواع مختلف دو لت، سه لت و تک برگی و تبلیغاتی قابل چاپ هستند. قیمت چاپ کاتالوگ به نوع محصول بستگی دارد؛ در سایت چاپ فرتاک به روش‌های مختلفی که در قسمت‌های بعدی توضیح می‌دهیم می‌توانید هزینه‌ها را برآورد کنید. برای ثبت سفارش تنها کافی است از طریق سایت ویژگی‌های محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید و پیش‌فاکتور دریافت کنید. چاپ فرتاک بعد از دریافت سفارش از شما، محصول شما را بعد از ۵ تا ۷ روز کاری به شما تحویل می‌دهد. در ادامه اطلاعاتی که باید از سفارش آنلاین کاتالوگ داشته باشید را بررسی می‌کنیم.

چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ

در ادامه لیستی از قیمت چاپ کاتالوگ بر اساس نوع آن ارائه می‌دهیم:

  • قیمت کاتالوگ تبلیغاتی یا دفترچه‌ای از 14 میلیون و 643 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ دو لت از 11 میلیون و 672 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ سه لت از 17 میلیون و 539 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ تک‌برگی از 7 میلیون و 754 هزار تومان شروع می‌شود.

هزینه چاپ کاتالوگ به ویژگی‌هایی که در ادامه نام می‌بریم، بستگی دارد:

  • جنس کاغذ: کاغذهای گلاسه و کاغذهای دارای گرماژ بالا، هزینه بیشتری نسبت به کاغذهای تحریر با گرماژ معمولی دارند.
  • ابعاد کاتالوگ: هرچقدر ابعاد کاتالوگ بیشتر باشد، هزینه شما بالاتر خواهد بود.
  • تعداد صفحه‌ها: هزینه کاتالوگ‌های تک‌برگی یا دارای تعداد صفحه‌های کم، از کاتالوگ‌های تبلیغاتی که چندین صفحه برای معرفی محصولات دارند، مناسب‌تر است.
  • تیراژ سفارش: هرچقدر تیراژ سفارش شما بالاتر باشد، هزینه تمام‌شده برای هر کاتالوگ مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

در چاپ فرتاک سه روش برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ به صورت وجود دارد:

  1. از قسمت بالای همین صفحه، نوع کاتالوگ مورد نیازتان را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را تعیین کنید. بعد از مشخص شدن تمام ویژگی‌ها، هزینه سفارش را می‌بینید. بعد از آن با کلیک روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید.
  2. در جدول‌های قیمت پایین این صفحه، قیمت سفارش کاتالوگ‌هایی با ویژگی‌های مختلف وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانید هزینه چاپ کاتالوگ را برآورد کنید.
  3. برای استعلام تلفنی قیمت می‌توانید با شماره‌های 02188400449 و 0218840046 تماس بگیرید و ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را برای کارشناسان فرتاک توضیح بدهید. آن‌ها بر اساس توضیحات شما، قیمت تمام شده کاتالوگ را به شما اعلام می‌کنند.

جداول مشخصات و هزینه سفارش کاتالوگ

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ تبلیغاتی تاریخ 1403/01/14 : قیمت چاپ عمودی و افقی یکسان است.

اندازه کاتالوگ

تعداد صفحات

نوع کاتالوگ

جنس کاغذ صفحات داخلی

جنس کاغذ جلد

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

پوشش جلد

تیراژ چاپ

قیمت

A4

۴۰

عمودی

۱۲۰ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

34983000 تومان

۴۰

عمودی

۱۲۰ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

23020000 تومان

خشتی 19*19

40

عمودی

۱۳۵ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

26271000 تومان

خشتی ۲۳*۲۳

۴۰

عمودی

۱۳۵ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

27306000 تومان

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ دو لت 1403/01/14

اندازه کاتالوگ

نوع جنس کاغذ

نوع سلفون

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

uv موضعی

تیراژ چاپ

قیمت

A3

150 گرم گلاسه

سلفون مات

دارد

دارد

ندارد

1000

10705000 تومان

A3

150 گرم گلاسه

سلفون مات

دارد

دارد

دارد

1000

11465000 تومان

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ سه لت 1403/01/14

اندازه کاتالوگ

نوع جنس کاغذ

نوع سلفون

uv موضعی

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

تیراژ چاپ

قیمت

29/7*63

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

17009000 تومان

21*45

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

12004000 تومان

28/9*59

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

15734000 تومان

قیمت چاپ کاتالوگ
قیمت چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ ارزان

قیمت یکی از مهم‌ترین معیارهای ثبت سفارش برای مشتریان است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را با کم‌ترین هزینه چاپ کنند؛ اما باید دقت کنید که بخاطر چاپ کاتالوگ ارزان، کیفیت را قربانی نکنید. کاتالوگی که کیفیت بالایی نداشته باشد، هیچوقت خوانده نمی‌شود؛ پس همان هزینه کمی که برای آن صرف می‌کنید نیز بی‌فایده خواهد بود.

اولین نکته چاپ کاتالوگ ارزان تهران این است که یک چاپخانه با قیمت مناسب پیدا کنید. مجموعه‌هایی مثل چاپ فرتاک که به چاپخانه اختصاصی خود را دارند و متریال را به صورت عمده خریداری می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند هزینه تمام‌شده را کاهش دهند و محصولات را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه کنند. البته خدمات چاپ فرتاک به تهران محدود نمی‌شود و امکان ارسال سفارشات به سراسر ایران وجود دارد.

انتخاب ویژگی‌های محصول نیز در چاپ کاتالوگ ارزان تأثیر دارد. برای کاهش قیمت به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کاغذهای تحریر هزینه مناسب‌تری نسبت به کاغذهای گلاسه با گرماژ بالا دارند. برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید کاغذ جلد را گلاسه انتخاب کنید و برای بخش‌های داخلی، کاغذ تحریر در نظر بگیرید.
  • در صورت امکان سفارش خود را در تیراژ بالا ثبت کنید. هزینه تمام‌شده چاپ آفست در تیراژ بالا صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال و چاپ کاتالوگ در تعداد کم دارد.
  • استفاده از تکنیک‌های چاپی مانند uv موضعی یا چاپ طلاکوب محصول را لوکس می‌کند، اما هزینه سفارش را بالا می‌برد. پس برای کاهش هزینه‌ها، به چاپ ساده اکتفا کنید.
  • هرچقدر تعداد رنگ‌های به کار رفته در چاپ کم‌تر باشد، هزینه تمام شده پایین‌تر خواهد بود.
  • برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید محتوای کاتالوگ را خلاصه کنید تا امکان چاپ کاتالوگ‌های تک‌برگی را داشته باشید.
چاپ کاتالوگ ارزان
چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ در تهران

فرتاک خدمات چاپ کاتالوگ در تهران و شهرهای دیگر ارائه می‌دهد. سفارشات در تهران طی یک روز کاری به دست مشتریان می‌رسد. سفارشات شهرهای دیگر نیز از طریق پست سفارشی ارسال می‌شود و بعد از ۳ تا ۵ روز کاری در محل مورد نظر به مشتری تحویل داده می‌شود.

با ثبت سفارش به‌صورت عمده، قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، فرتاک بخاطر تأمین کاغذ به‌صورت عمده و چاپ بدون واسطه می‌تواند سفارشات مشتریان را با قیمت مناسب‌تری در تهران ارائه دهد. بنابراین اگر به دنبال چاپخانه ای تخصصی برای چاپ کاتالوگ در تهران هستید که باکیفیت‌ترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد، فرتاک بهترین انتخاب است.

چاپ کاتالوگ در تهران
چاپ کاتالوگ در تهران

چاپ کاتالوگ حرفه‌ای

اولین نکته چاپ کاتالوگ ارزان تهران این است که یک چاپخانه با قیمت مناسب پیدا کنید. هر چقدر کاتالوگ حرفه‌ای‌تر باشد، تأثیر بیشتری دارد و مخاطبان برای خواندن آن مشتاق می‌شوند. چاپ کاتالوگ حرفه‌ای هزینه بیشتری دارد، اما به تأثیری که روی مخاطب شما می‌گذارد، می‌ارزد! در ادامه به نکاتی برای چاپ حرفه‌ای اشاره می‌کنیم:

  • طراحی کاتالوگ را به افراد حرفه‌ای که تجربه کافی در این زمینه دارند، بسپارید.
  • در طراحی کاتالوگ از عناصر بصری برند خود استفاده کنید.
  • در کاتالوگ باید بین عکس، متن و طرح‌های گرافیکی تناسب وجود داشته باشد.
  • بهتر است عکس‌هایی که در کاتالوگ قرار می‌دهید، عکس‌های واقعی محصولات خودتان باشد. از عکس‌های ژورنالی استفاده نکنید.
  • برگه‌های گلاسه با گرماژ مناسب انتخاب کنید. این کاغذها هم زیباتر هستند و هم مقاومت بیشتری دارند.
  • از تکنیک‌های چاپ مانند چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب، uv موضعی یا چاپ پنج رنگ استفاده کنید. دقت داشته باشید که این تکنیک‌ها فقط با چاپ آفست قابل اجرا هستند.
  • با انتخاب چاپخانه برای چاپ کاتالوگ بر اساس کیفیت نمونه کارها و سابقه کار، تاحد زیادی از کیفیت محصول نهایی اطمینان خواهید داشت. اگر فقط به دنبال قیمت پایین‌تر از حد استاندارد بازار باشید، احتمالا نتیجه نهایی کار، حرفه‌ای نخواهد بود.
چاپ کاتالوگ حرفه‌ای
چاپ کاتالوگ حرفه‌ای

چاپ کاتالوگ آفست

قیمت چاپ کاتالوگ افست در تیراژ بالا نسبت به چاپ دیجیتال مناسب‌تر است. در این روش همچنین می‌توان از تکنیک‌های مختلفی مثل چاپ طلاکوب یا UV موضعی استفاده کرد و محصولی زیباتر به دست آورد. به همین دلیل چاپ فرتاک تنها خدمات چاپ افست را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مزیت دیگر چاپ افست این است که قابلیت چاپ پنج رنگ دارد و می‌تواند طرح‌های کاتالوگ را با بالاترین کیفیت روی کاغذ پیاده‌سازی کند. درصد خطای این روش چاپی بسیار پایین است و اگر توسط تکنسین‌های حرفه‌ای انجام شود، به صفر می‌رسد.

چاپ کاتالوگ آفست
چاپ کاتالوگ آفست

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ تبلیغاتی یکی از ابزارهای مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی است. نسخه‌های چاپی این نوع از کاتالوگ‌ها برای زمانی که کمپین در فضای واقعی مانند رویدادها یا نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، کاربرد دارد و نسخه دیجیتال آن برای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال.

کاتالوگ تبلیغاتی به اندازه کاتالوگ‌های معرفی محصولات نیست و محتوای کم‌تری دارد تا مخاطب در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند آن را مطالعه کند. در کمپین‌های تبلیغاتی تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان احتمالی با برند و محصولات شما آشنا می‌شوند، اما در ابزارهایی مثل پوستر، بنر یا استند، فضای کافی برای ارائه جزئیات دقیق‌تر درباره خدمات و محصولات وجود ندارد. بنابراین کاتالوگ تبلیغاتی نیز در کنار این ابزارها به مخاطبان ارائه می‌شود تا هم اطلاعات کامل‌تری درباره لیست محصولات به آن‌ها ارائه دهد و هم آن‌ها را برای خرید ترغیب کند.

چاپخانه فرتاک تجربه زیادی در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی برای برندهای بزرگ دارد. کارشناسان طراحی فرتاک شما را برای تولید بهترین محتوای تبلیغاتی برای کاتالوگ راهنمایی می‌کنند. چاپخانه فرتاک نیز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها طرح‌ آماده را چاپ می‌کند و نتیجه نهایی را به حرفه‌ای‌ترین شیوه ممکن به شما تحویل می‌دهد.

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی
چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

انواع کاتالوگ‌هایی که می‌توانید در فرتاک سفارش دهید

  • کاتالوگ A4: کاتالوگ‌های A4 با نام کاتالوگ رحلی نیز شناخته می‌شوند و ابعاد آن‌ها ۲۹×۲۰ سانتی‌متر است. کاغذ A4 استانداردترین سایز برای کاتالوگ است و فضای کافی برای چاپ متن، تصویر و طرح‌های گرافیکی دارد. البته شما می‌توانید برای کاتالوگ خود خط تا هم در نظر بگیرید تا برگه A4 را به ۴ صفحه کوچک‌تر تقسیم کنید.
  • کاتالوگ A5: این کاتالوگ با نام رُقعی هم شناخته می‌شود و سایز آن ۱۴.۵×۲۰ است. این کاتالوگ اندازه متوسطی دارد و هزینه چاپ آن مقرون‌به‌صرفه است. این کاغذها برای کاتالوگ تک‌برگی و تبلیغاتی (دفترچه‌ای) مناسب هستند.
  • کاتالوگ A3: برگه‌های سایز A3 برای چاپ کاتالوگ دو لت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از وسط تا می‌شوند. ابعاد کاغذ A3 برابر با ۳۳×۴۸ سانتی‌متر است، اما مشتریان می‌توانند از کاغذهای A3+ با سایز ۳۴×۴۹ سانتی‌متر نیز برای کاتالوگ دو لت استفاده کنند.
  • کاتالوگ سه لت: کاتالوگ‌های سه لت دو خط تا دارند، به همین دلیل کاغذهایی که برای چاپ این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید عرض بیشتری داشته باشد. فرتاک از کاغذهایی با ابعاد ۶۳×۲۹.۷ یا ۴۵×۲۱ یا ۵۹×۲۸.۹ برای چاپ کاتالوگ سه لت استفاده می‌کند.
  • کاتالوگ B4: کاغذهای B4 یکی از بزرگ‌ترین انواع کاغذهایی است که می‌توانید برای طراحی کاتالوگ انتخاب کنید. اگر حجم اطلاعاتی که می‌خواهید در کاتالوگ ارائه دهید، زیاد است، می‌توانید از این کاغذها استفاده کنید.
  • کاتالوگ B5: کاتالوگ B5 در ابعاد ۱۷×۲۴ چاپ می‌شود که سایزی بین کاتالوگ‌های A4 وA5 است.
  • کاتالوگ خشتی: کاغذهای خشتی مربعی هستند و در ابعاد ۱۹×۱۹ و ۲۳×۲۳ در بازار موجودند. این کاغذها برای کاتالوگ‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کاتالوگ 2 لتی با سلفون مات و چاپ موضعی
کاتالوگ 2 لتی با سلفون مات و چاپ موضعی

نمونه کاتالوگ چاپ شده 1

کاتالوگ-3-لتی به-همراه-سلفون-مات
کاتالوگ-3-لتی به-همراه-سلفون-مات

نمونه کاتالوگ چاپ شده 2

کاتالوگ سه لتی a4
کاتالوگ سه لتی a4

نمونه کاتالوگ چاپ شده 3

کاتالوگ تک برگی قالب دار
کاتالوگ تک برگی قالب دار

نمونه کاتالوگ چاپ شده 4

کاتالوگ سه لتی سایز 19.19-سلفون
کاتالوگ سه لتی سایز 19.19-سلفون

نمونه کاتالوگ چاپ شده 5

کاتالوگ A4-صحافی منگنه لوپ
کاتالوگ A4-صحافی منگنه لوپ

نظرات مشتریان چاپ کاتالوگ فرتاک

حمید محمدی مدیرعامل دیجیکالا:

سفارش کاتالوگ ما یک هفته‌ای به دستمون رسید. از تیم خوب و حرفه‌ای چاپ فرتاک خیلی ممنون که کاتالوگ‌های مارو طی ۵ روز آماده و ارسال کردند. طراحی و چاپ کاتالوگ رو به تیم فرتاک سپردیم و دقیقا همون چیزی رو که می‌خواستیم به ما تحویل دادند.

نمونه تصاویر چاپ کاتالوگ در فرتاک

پرسش و پاسخ / FAQ

آماده‌سازی سفارش چاپ کاتالوگ چقدر طول می‌کشد؟

مدت آماده‌سازی سفارش باتوجه به تیراژ، نوع کاتالوگ و زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود و بین ۲ تا ۷ روز کاری متغیر است.

قیمت چاپ کاتالوگ چقدر است؟

هزینه‌ها به معیارهایی مثل تعداد صفحه‌ها، نوع کاتالوگ (تک‌برگ، دولت یا سه‌لت)، جنس کاغذ و تیراژ محصول بستگی دارد. قیمت چاپ کاتالوگ از 7 میلیون و 754 هزار تومان شروع می‌شود. با استفاده از ابزار آنلاین محاسبه قیمت فرتاک می‌توانید قیمت سفارش تان را با ویژگی‌های مورد نظرتان را استعلام بگیرید.

آیا امکان چاپ کاتالوگ تعداد کم وجود دارد؟

بله. فرتاک کاتالوگ‌های شما را در تیراژ دلخواه چاپ می‌کند، اما دقت داشته باشید که با سفارش در تیراژ بالا می‌توانید هزینه مناسب‌تری برای سفارش پرداخت کنید.

چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال انجام می‌شود یا آفست؟

کاتالوگ‌های کم‌تعداد به روش دیجیتال چاپ می‌شوند و کاتالوگ‌هایی که در تیراژ بالا سفارش داده شده‌اند، با چاپ آفست آماده می‌شوند. هر دو روش کیفیت خوبی دارند، اما در تیراژ بالا کیفیت نتیجه نهایی و سرعت چاپ روش آفست بهتر است.

طراحی کاتالوگ به چه صورت انجام می‌شود؟

شما هم می‌توانید خودتان کاتالوگ را طراحی کنید و طرح آماده را برای چاپخانه فرتاک ارسال کنید و هم می‌توانید طراحی را به کارشناسان گرافیک فرتاک بسپارید. کارشناسان فرتاک پیش از چاپ، طرح‌های کاتالوگ ارائه‌شده را بررسی می‌کنند و ایرادهای احتمالی آن‌ها را رفع می‌کنند تا نتیجه نهایی چاپ مطابق با همان چیزی باشد که مشتری انتظار دارد.

چطور سفارش چاپ کاتالوگ را در فرتاک ثبت کنم؟

در بخش بالای همین صفحه، نوع کاتالوگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. سپس از گزینه‌های موجود در ابتدای صفحه‌ای که باز می‌شود، ویژگی‌های کاتالوگ مورد نظرتان را وارد کنید و قیمت آن را استعلام بگیرید. سپس روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» کلیک کنید و شماره تماس و نام خود را وارد کنید. کارشناسان فرتاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند. اگر با ثبت سفارش به صورت تلفنی راحت‌تر هستید هم می‌توانید با شماره‌های 02188400449_02188400465 تماس بگیرید.

چطور سفارش کاتالوگ را تحویل بگیریم؟

چاپ فرتاک سفارش شما را به آدرسی که تعیین‌ کرده‌اید، ارسال می‌کند. سفارشات تهران در همان روز تا ۲۴ ساعت بعد از آماده شدن به دست مشتریان می‌رسد و سفارشات شهرهای دیگر نیز از طریق پست برای مشتریان ارسال می‌شود. کارشناسان خدمات چاپ فرتاک به محض آماده شدن سفارش با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای دریافت آن را با شما انجام می‌دهند.

تعداد صفحه‌های چاپ کاتالوگ چطور محاسبه می‌شود؟

کاتالوگ‌ها معمولا به صورت دو لت چاپ می‌شوند. یعنی هر برگه از وسط تا می‌خورد و به ۴ صفحه تقسیم می‌شود. اگر کاتالوگ تبلیغاتی و دفترچه‌ای باشد، برگه‌ها به هم منگنه می‌شوند. به عنوان مثال یک کاتالوگ ۱۲ صفحه‌ای، ۳ برگه دارد که یکی از آن‌ها جلد کاتالوگ (اولین و آخرین صفحه) و دو برگه دیگر (۸ صفحه)، برگه‌های داخلی هستند.

کاتالوگ‌ها معمولا برای معرفی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انواع مختلف دو لت، سه لت و تک برگی و تبلیغاتی قابل چاپ هستند. قیمت چاپ کاتالوگ به نوع محصول بستگی دارد؛ در سایت چاپ فرتاک به روش‌های مختلفی که در قسمت‌های بعدی توضیح می‌دهیم می‌توانید هزینه‌ها را برآورد کنید. برای ثبت سفارش تنها کافی است از طریق سایت ویژگی‌های محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید و پیش‌فاکتور دریافت کنید. چاپ فرتاک بعد از دریافت سفارش از شما، محصول شما را بعد از ۵ تا ۷ روز کاری به شما تحویل می‌دهد. در ادامه اطلاعاتی که باید از سفارش آنلاین کاتالوگ داشته باشید را بررسی می‌کنیم.

چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ

در ادامه لیستی از قیمت چاپ کاتالوگ بر اساس نوع آن ارائه می‌دهیم:

  • قیمت کاتالوگ تبلیغاتی یا دفترچه‌ای از 14 میلیون و 643 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ دو لت از 11 میلیون و 672 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ سه لت از 17 میلیون و 539 هزار تومان شروع می‌شود.
  • قیمت کاتالوگ تک‌برگی از 7 میلیون و 754 هزار تومان شروع می‌شود.

هزینه چاپ کاتالوگ به ویژگی‌هایی که در ادامه نام می‌بریم، بستگی دارد:

  • جنس کاغذ: کاغذهای گلاسه و کاغذهای دارای گرماژ بالا، هزینه بیشتری نسبت به کاغذهای تحریر با گرماژ معمولی دارند.
  • ابعاد کاتالوگ: هرچقدر ابعاد کاتالوگ بیشتر باشد، هزینه شما بالاتر خواهد بود.
  • تعداد صفحه‌ها: هزینه کاتالوگ‌های تک‌برگی یا دارای تعداد صفحه‌های کم، از کاتالوگ‌های تبلیغاتی که چندین صفحه برای معرفی محصولات دارند، مناسب‌تر است.
  • تیراژ سفارش: هرچقدر تیراژ سفارش شما بالاتر باشد، هزینه تمام‌شده برای هر کاتالوگ مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

در چاپ فرتاک سه روش برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ به صورت وجود دارد:

  1. از قسمت بالای همین صفحه، نوع کاتالوگ مورد نیازتان را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را تعیین کنید. بعد از مشخص شدن تمام ویژگی‌ها، هزینه سفارش را می‌بینید. بعد از آن با کلیک روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید.
  2. در جدول‌های قیمت پایین این صفحه، قیمت سفارش کاتالوگ‌هایی با ویژگی‌های مختلف وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانید هزینه چاپ کاتالوگ را برآورد کنید.
  3. برای استعلام تلفنی قیمت می‌توانید با شماره‌های 02188400449 و 0218840046 تماس بگیرید و ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را برای کارشناسان فرتاک توضیح بدهید. آن‌ها بر اساس توضیحات شما، قیمت تمام شده کاتالوگ را به شما اعلام می‌کنند.

جداول مشخصات و هزینه سفارش کاتالوگ

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ تبلیغاتی تاریخ 1403/01/14 : قیمت چاپ عمودی و افقی یکسان است.

اندازه کاتالوگ

تعداد صفحات

نوع کاتالوگ

جنس کاغذ صفحات داخلی

جنس کاغذ جلد

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

پوشش جلد

تیراژ چاپ

قیمت

A4

۴۰

عمودی

۱۲۰ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

34983000 تومان

۴۰

عمودی

۱۲۰ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

23020000 تومان

خشتی 19*19

40

عمودی

۱۳۵ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

26271000 تومان

خشتی ۲۳*۲۳

۴۰

عمودی

۱۳۵ گرم گلاسه

۲۵۰ گرم گلاسه

دارد

دارد

سلفون مات

۲۰۰

27306000 تومان

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ دو لت 1403/01/14

اندازه کاتالوگ

نوع جنس کاغذ

نوع سلفون

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

uv موضعی

تیراژ چاپ

قیمت

A3

150 گرم گلاسه

سلفون مات

دارد

دارد

ندارد

1000

10705000 تومان

A3

150 گرم گلاسه

سلفون مات

دارد

دارد

دارد

1000

11465000 تومان

  • مشخصات و قیمت چاپ کاتالوگ سه لت 1403/01/14

اندازه کاتالوگ

نوع جنس کاغذ

نوع سلفون

uv موضعی

طلاکوب روی جلد

برجسته‌سازی روی جلد

تیراژ چاپ

قیمت

29/7*63

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

17009000 تومان

21*45

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

12004000 تومان

28/9*59

150 گرم گلاسه

سلفون مات

ندارد

دارد

دارد

1000

15734000 تومان

قیمت چاپ کاتالوگ
قیمت چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ ارزان

قیمت یکی از مهم‌ترین معیارهای ثبت سفارش برای مشتریان است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را با کم‌ترین هزینه چاپ کنند؛ اما باید دقت کنید که بخاطر چاپ کاتالوگ ارزان، کیفیت را قربانی نکنید. کاتالوگی که کیفیت بالایی نداشته باشد، هیچوقت خوانده نمی‌شود؛ پس همان هزینه کمی که برای آن صرف می‌کنید نیز بی‌فایده خواهد بود.

اولین نکته چاپ کاتالوگ ارزان تهران این است که یک چاپخانه با قیمت مناسب پیدا کنید. مجموعه‌هایی مثل چاپ فرتاک که به چاپخانه اختصاصی خود را دارند و متریال را به صورت عمده خریداری می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند هزینه تمام‌شده را کاهش دهند و محصولات را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه کنند. البته خدمات چاپ فرتاک به تهران محدود نمی‌شود و امکان ارسال سفارشات به سراسر ایران وجود دارد.

انتخاب ویژگی‌های محصول نیز در چاپ کاتالوگ ارزان تأثیر دارد. برای کاهش قیمت به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کاغذهای تحریر هزینه مناسب‌تری نسبت به کاغذهای گلاسه با گرماژ بالا دارند. برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید کاغذ جلد را گلاسه انتخاب کنید و برای بخش‌های داخلی، کاغذ تحریر در نظر بگیرید.
  • در صورت امکان سفارش خود را در تیراژ بالا ثبت کنید. هزینه تمام‌شده چاپ آفست در تیراژ بالا صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال و چاپ کاتالوگ در تعداد کم دارد.
  • استفاده از تکنیک‌های چاپی مانند uv موضعی یا چاپ طلاکوب محصول را لوکس می‌کند، اما هزینه سفارش را بالا می‌برد. پس برای کاهش هزینه‌ها، به چاپ ساده اکتفا کنید.
  • هرچقدر تعداد رنگ‌های به کار رفته در چاپ کم‌تر باشد، هزینه تمام شده پایین‌تر خواهد بود.
  • برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید محتوای کاتالوگ را خلاصه کنید تا امکان چاپ کاتالوگ‌های تک‌برگی را داشته باشید.
چاپ کاتالوگ ارزان
چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ در تهران

فرتاک خدمات چاپ کاتالوگ در تهران و شهرهای دیگر ارائه می‌دهد. سفارشات در تهران طی یک روز کاری به دست مشتریان می‌رسد. سفارشات شهرهای دیگر نیز از طریق پست سفارشی ارسال می‌شود و بعد از ۳ تا ۵ روز کاری در محل مورد نظر به مشتری تحویل داده می‌شود.

با ثبت سفارش به‌صورت عمده، قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، فرتاک بخاطر تأمین کاغذ به‌صورت عمده و چاپ بدون واسطه می‌تواند سفارشات مشتریان را با قیمت مناسب‌تری در تهران ارائه دهد. بنابراین اگر به دنبال چاپخانه ای تخصصی برای چاپ کاتالوگ در تهران هستید که باکیفیت‌ترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد، فرتاک بهترین انتخاب است.

چاپ کاتالوگ در تهران
چاپ کاتالوگ در تهران

چاپ کاتالوگ حرفه‌ای

اولین نکته چاپ کاتالوگ ارزان تهران این است که یک چاپخانه با قیمت مناسب پیدا کنید. هر چقدر کاتالوگ حرفه‌ای‌تر باشد، تأثیر بیشتری دارد و مخاطبان برای خواندن آن مشتاق می‌شوند. چاپ کاتالوگ حرفه‌ای هزینه بیشتری دارد، اما به تأثیری که روی مخاطب شما می‌گذارد، می‌ارزد! در ادامه به نکاتی برای چاپ حرفه‌ای اشاره می‌کنیم:

  • طراحی کاتالوگ را به افراد حرفه‌ای که تجربه کافی در این زمینه دارند، بسپارید.
  • در طراحی کاتالوگ از عناصر بصری برند خود استفاده کنید.
  • در کاتالوگ باید بین عکس، متن و طرح‌های گرافیکی تناسب وجود داشته باشد.
  • بهتر است عکس‌هایی که در کاتالوگ قرار می‌دهید، عکس‌های واقعی محصولات خودتان باشد. از عکس‌های ژورنالی استفاده نکنید.
  • برگه‌های گلاسه با گرماژ مناسب انتخاب کنید. این کاغذها هم زیباتر هستند و هم مقاومت بیشتری دارند.
  • از تکنیک‌های چاپ مانند چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب، uv موضعی یا چاپ پنج رنگ استفاده کنید. دقت داشته باشید که این تکنیک‌ها فقط با چاپ آفست قابل اجرا هستند.
  • با انتخاب چاپخانه برای چاپ کاتالوگ بر اساس کیفیت نمونه کارها و سابقه کار، تاحد زیادی از کیفیت محصول نهایی اطمینان خواهید داشت. اگر فقط به دنبال قیمت پایین‌تر از حد استاندارد بازار باشید، احتمالا نتیجه نهایی کار، حرفه‌ای نخواهد بود.
چاپ کاتالوگ حرفه‌ای
چاپ کاتالوگ حرفه‌ای

چاپ کاتالوگ آفست

قیمت چاپ کاتالوگ افست در تیراژ بالا نسبت به چاپ دیجیتال مناسب‌تر است. در این روش همچنین می‌توان از تکنیک‌های مختلفی مثل چاپ طلاکوب یا UV موضعی استفاده کرد و محصولی زیباتر به دست آورد. به همین دلیل چاپ فرتاک تنها خدمات چاپ افست را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مزیت دیگر چاپ افست این است که قابلیت چاپ پنج رنگ دارد و می‌تواند طرح‌های کاتالوگ را با بالاترین کیفیت روی کاغذ پیاده‌سازی کند. درصد خطای این روش چاپی بسیار پایین است و اگر توسط تکنسین‌های حرفه‌ای انجام شود، به صفر می‌رسد.

چاپ کاتالوگ آفست
چاپ کاتالوگ آفست

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ تبلیغاتی یکی از ابزارهای مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی است. نسخه‌های چاپی این نوع از کاتالوگ‌ها برای زمانی که کمپین در فضای واقعی مانند رویدادها یا نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، کاربرد دارد و نسخه دیجیتال آن برای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال.

کاتالوگ تبلیغاتی به اندازه کاتالوگ‌های معرفی محصولات نیست و محتوای کم‌تری دارد تا مخاطب در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند آن را مطالعه کند. در کمپین‌های تبلیغاتی تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان احتمالی با برند و محصولات شما آشنا می‌شوند، اما در ابزارهایی مثل پوستر، بنر یا استند، فضای کافی برای ارائه جزئیات دقیق‌تر درباره خدمات و محصولات وجود ندارد. بنابراین کاتالوگ تبلیغاتی نیز در کنار این ابزارها به مخاطبان ارائه می‌شود تا هم اطلاعات کامل‌تری درباره لیست محصولات به آن‌ها ارائه دهد و هم آن‌ها را برای خرید ترغیب کند.

چاپخانه فرتاک تجربه زیادی در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی برای برندهای بزرگ دارد. کارشناسان طراحی فرتاک شما را برای تولید بهترین محتوای تبلیغاتی برای کاتالوگ راهنمایی می‌کنند. چاپخانه فرتاک نیز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها طرح‌ آماده را چاپ می‌کند و نتیجه نهایی را به حرفه‌ای‌ترین شیوه ممکن به شما تحویل می‌دهد.

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی
چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

انواع کاتالوگ‌هایی که می‌توانید در فرتاک سفارش دهید

  • کاتالوگ A4: کاتالوگ‌های A4 با نام کاتالوگ رحلی نیز شناخته می‌شوند و ابعاد آن‌ها ۲۹×۲۰ سانتی‌متر است. کاغذ A4 استانداردترین سایز برای کاتالوگ است و فضای کافی برای چاپ متن، تصویر و طرح‌های گرافیکی دارد. البته شما می‌توانید برای کاتالوگ خود خط تا هم در نظر بگیرید تا برگه A4 را به ۴ صفحه کوچک‌تر تقسیم کنید.
  • کاتالوگ A5: این کاتالوگ با نام رُقعی هم شناخته می‌شود و سایز آن ۱۴.۵×۲۰ است. این کاتالوگ اندازه متوسطی دارد و هزینه چاپ آن مقرون‌به‌صرفه است. این کاغذها برای کاتالوگ تک‌برگی و تبلیغاتی (دفترچه‌ای) مناسب هستند.
  • کاتالوگ A3: برگه‌های سایز A3 برای چاپ کاتالوگ دو لت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از وسط تا می‌شوند. ابعاد کاغذ A3 برابر با ۳۳×۴۸ سانتی‌متر است، اما مشتریان می‌توانند از کاغذهای A3+ با سایز ۳۴×۴۹ سانتی‌متر نیز برای کاتالوگ دو لت استفاده کنند.
  • کاتالوگ سه لت: کاتالوگ‌های سه لت دو خط تا دارند، به همین دلیل کاغذهایی که برای چاپ این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید عرض بیشتری داشته باشد. فرتاک از کاغذهایی با ابعاد ۶۳×۲۹.۷ یا ۴۵×۲۱ یا ۵۹×۲۸.۹ برای چاپ کاتالوگ سه لت استفاده می‌کند.
  • کاتالوگ B4: کاغذهای B4 یکی از بزرگ‌ترین انواع کاغذهایی است که می‌توانید برای طراحی کاتالوگ انتخاب کنید. اگر حجم اطلاعاتی که می‌خواهید در کاتالوگ ارائه دهید، زیاد است، می‌توانید از این کاغذها استفاده کنید.
  • کاتالوگ B5: کاتالوگ B5 در ابعاد ۱۷×۲۴ چاپ می‌شود که سایزی بین کاتالوگ‌های A4 وA5 است.
  • کاتالوگ خشتی: کاغذهای خشتی مربعی هستند و در ابعاد ۱۹×۱۹ و ۲۳×۲۳ در بازار موجودند. این کاغذها برای کاتالوگ‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کاتالوگ 2 لتی با سلفون مات و چاپ موضعی
کاتالوگ 2 لتی با سلفون مات و چاپ موضعی

نمونه کاتالوگ چاپ شده 1

کاتالوگ-3-لتی به-همراه-سلفون-مات
کاتالوگ-3-لتی به-همراه-سلفون-مات

نمونه کاتالوگ چاپ شده 2

کاتالوگ سه لتی a4
کاتالوگ سه لتی a4

نمونه کاتالوگ چاپ شده 3

کاتالوگ تک برگی قالب دار
کاتالوگ تک برگی قالب دار

نمونه کاتالوگ چاپ شده 4

کاتالوگ سه لتی سایز 19.19-سلفون
کاتالوگ سه لتی سایز 19.19-سلفون

نمونه کاتالوگ چاپ شده 5

کاتالوگ A4-صحافی منگنه لوپ
کاتالوگ A4-صحافی منگنه لوپ

نظرات مشتریان چاپ کاتالوگ فرتاک

حمید محمدی مدیرعامل دیجیکالا:

سفارش کاتالوگ ما یک هفته‌ای به دستمون رسید. از تیم خوب و حرفه‌ای چاپ فرتاک خیلی ممنون که کاتالوگ‌های مارو طی ۵ روز آماده و ارسال کردند. طراحی و چاپ کاتالوگ رو به تیم فرتاک سپردیم و دقیقا همون چیزی رو که می‌خواستیم به ما تحویل دادند.

نمونه تصاویر چاپ کاتالوگ در فرتاک

پرسش و پاسخ / FAQ

آماده‌سازی سفارش چاپ کاتالوگ چقدر طول می‌کشد؟

مدت آماده‌سازی سفارش باتوجه به تیراژ، نوع کاتالوگ و زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود و بین ۲ تا ۷ روز کاری متغیر است.

قیمت چاپ کاتالوگ چقدر است؟

هزینه‌ها به معیارهایی مثل تعداد صفحه‌ها، نوع کاتالوگ (تک‌برگ، دولت یا سه‌لت)، جنس کاغذ و تیراژ محصول بستگی دارد. قیمت چاپ کاتالوگ از 7 میلیون و 754 هزار تومان شروع می‌شود. با استفاده از ابزار آنلاین محاسبه قیمت فرتاک می‌توانید قیمت سفارش تان را با ویژگی‌های مورد نظرتان را استعلام بگیرید.

آیا امکان چاپ کاتالوگ تعداد کم وجود دارد؟

بله. فرتاک کاتالوگ‌های شما را در تیراژ دلخواه چاپ می‌کند، اما دقت داشته باشید که با سفارش در تیراژ بالا می‌توانید هزینه مناسب‌تری برای سفارش پرداخت کنید.

چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال انجام می‌شود یا آفست؟

کاتالوگ‌های کم‌تعداد به روش دیجیتال چاپ می‌شوند و کاتالوگ‌هایی که در تیراژ بالا سفارش داده شده‌اند، با چاپ آفست آماده می‌شوند. هر دو روش کیفیت خوبی دارند، اما در تیراژ بالا کیفیت نتیجه نهایی و سرعت چاپ روش آفست بهتر است.

طراحی کاتالوگ به چه صورت انجام می‌شود؟

شما هم می‌توانید خودتان کاتالوگ را طراحی کنید و طرح آماده را برای چاپخانه فرتاک ارسال کنید و هم می‌توانید طراحی را به کارشناسان گرافیک فرتاک بسپارید. کارشناسان فرتاک پیش از چاپ، طرح‌های کاتالوگ ارائه‌شده را بررسی می‌کنند و ایرادهای احتمالی آن‌ها را رفع می‌کنند تا نتیجه نهایی چاپ مطابق با همان چیزی باشد که مشتری انتظار دارد.

چطور سفارش چاپ کاتالوگ را در فرتاک ثبت کنم؟

در بخش بالای همین صفحه، نوع کاتالوگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. سپس از گزینه‌های موجود در ابتدای صفحه‌ای که باز می‌شود، ویژگی‌های کاتالوگ مورد نظرتان را وارد کنید و قیمت آن را استعلام بگیرید. سپس روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» کلیک کنید و شماره تماس و نام خود را وارد کنید. کارشناسان فرتاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند. اگر با ثبت سفارش به صورت تلفنی راحت‌تر هستید هم می‌توانید با شماره‌های 02188400449_02188400465 تماس بگیرید.

چطور سفارش کاتالوگ را تحویل بگیریم؟

چاپ فرتاک سفارش شما را به آدرسی که تعیین‌ کرده‌اید، ارسال می‌کند. سفارشات تهران در همان روز تا ۲۴ ساعت بعد از آماده شدن به دست مشتریان می‌رسد و سفارشات شهرهای دیگر نیز از طریق پست برای مشتریان ارسال می‌شود. کارشناسان خدمات چاپ فرتاک به محض آماده شدن سفارش با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای دریافت آن را با شما انجام می‌دهند.

تعداد صفحه‌های چاپ کاتالوگ چطور محاسبه می‌شود؟

کاتالوگ‌ها معمولا به صورت دو لت چاپ می‌شوند. یعنی هر برگه از وسط تا می‌خورد و به ۴ صفحه تقسیم می‌شود. اگر کاتالوگ تبلیغاتی و دفترچه‌ای باشد، برگه‌ها به هم منگنه می‌شوند. به عنوان مثال یک کاتالوگ ۱۲ صفحه‌ای، ۳ برگه دارد که یکی از آن‌ها جلد کاتالوگ (اولین و آخرین صفحه) و دو برگه دیگر (۸ صفحه)، برگه‌های داخلی هستند.

تظرات ارسال شده